17 תשובות
נכון זה מעצבן רצח כל הבנות ככה פשוט נמאס
אנונימי
ככה הן אין מה לעשות
צודק
בנים לא פחות גרועים
אני אישית לא חושבת ככה , אבל יכול להיות בגלל האי שויון, ועל זה שאנשים חושבים שבנים צריכים לוותר לבנות
שואל השאלה:
עם כל הכבוד לעומתכן אנחנו מודים בטעויות שלנו ואנחנו מבקשים סליחה שצריך ומשנים לפעם הבאה
עם כל הכבוד לעומתכן אנחנו מודים בטעויות שלנו ואנחנו מבקשים סליחה שצריך ומשנים לפעם הבאה
אנונימי
בבקשה אל תכליל
בנות נוטות לחשוב שהן צודקות בהכל, אני לא חושבת שיש לזה סיבה מעבר לזה שמניסיון אישי שלהן הן בדרך כלל צדקו עד עכשיו. זה שהן לא מודות בטעויות שלהן זה מגוחח וזה ידפוק אותן בעתיד, אל תתעסק בזה כרגע.
פשוט תשחרר, תתן לה להיות בטוחה שהיא צודקת, תגיד לה טוב ואל תדבר איתה על זה יותר. בנות לא טובות בלשחרר, היא תמשיך להציק אפ לא תסכים איתה
פשוט תשחרר, תתן לה להיות בטוחה שהיא צודקת, תגיד לה טוב ואל תדבר איתה על זה יותר. בנות לא טובות בלשחרר, היא תמשיך להציק אפ לא תסכים איתה
אתה צודק מה אני אגיד
שואל השאלה:
"לא הרבה"
למה שאסכים על משהו שאני יודע בוודאות שהוא לא נכון בשום צורה שהיא ?
גם צריכים להסכים איתי
איזה מן קשר זה שרק צד אחד צודק ?
"לא הרבה"
למה שאסכים על משהו שאני יודע בוודאות שהוא לא נכון בשום צורה שהיא ?
גם צריכים להסכים איתי
איזה מן קשר זה שרק צד אחד צודק ?
אנונימי
שואל השאלה:
כלבת פונפון
אני יודע שלבנים יש מגרעות משלהם אבל אנחנו מודעים אליהם
כלבת פונפון
אני יודע שלבנים יש מגרעות משלהם אבל אנחנו מודעים אליהם
אנונימי
אתה מתוק
תראה את זה בתור הכנה לעתיד
אני לא יודעת בן כמה אתה אבל אתה בחיים לא תצליח במערכת יחסים אם תהיה כל כך מגונן ותתחיל ריב על כל דבר.
לאנשים יש דעות שונות ובנות לא מוותרות, אתה תצטרך ללמוד אם אתה רוצה להצליח במערכות יחסים שלפעמים צריך לוותר על המגננות בשביל קשר בריא ולהסכים עם הצד השני גם על דברים שאתה לא מסכים עליהם
תראה את זה בתור הכנה לעתיד
אני לא יודעת בן כמה אתה אבל אתה בחיים לא תצליח במערכת יחסים אם תהיה כל כך מגונן ותתחיל ריב על כל דבר.
לאנשים יש דעות שונות ובנות לא מוותרות, אתה תצטרך ללמוד אם אתה רוצה להצליח במערכות יחסים שלפעמים צריך לוותר על המגננות בשביל קשר בריא ולהסכים עם הצד השני גם על דברים שאתה לא מסכים עליהם
שואל השאלה:
תאמיני לי שאני עושה את זה^
את לא מכירה אותי אז את לא יודעת איך אני מתנהג ועד כמה אני מוותר בשביל הצד השני פעם אחר פעם..
תאמיני לי שאני עושה את זה^
את לא מכירה אותי אז את לא יודעת איך אני מתנהג ועד כמה אני מוותר בשביל הצד השני פעם אחר פעם..
אנונימי
קשה לבנות לקבל את העובדה שהן טעו. הנה אמרתי את זה. כאילו, זאת הסיבה האמיתית
שואל השאלה:
נכון כלבת פונפון סליחה ^
נכון כלבת פונפון סליחה ^
אנונימי
שואל השאלה:
נכון.. :/
אני לא חושב שבנים מושלמים ובנות לא
אני פשוט יודע שבנים בריבים מודים בטעויות ומשנים גישה בפעם הבאה הרבה יותר לעומת רוב הבנות וזה פשוט מתסכל
נכון.. :/
אני לא חושב שבנים מושלמים ובנות לא
אני פשוט יודע שבנים בריבים מודים בטעויות ומשנים גישה בפעם הבאה הרבה יותר לעומת רוב הבנות וזה פשוט מתסכל
אנונימי
אנחנו אוהבות לצדוק והרבה פעמים קורה שאנחנו צריכות להתעקש שאנחנו יודעות על משהו שהוא נכון ואנשים לא מאמינים
אני מניחה שזה נשאר ונהיה לפעמים קצת רעיל אבל כשהבן אדם בוגר ומתקשר כמו שצריך הוא יודה בטעות ויבקש סליחה
אני חושבת שיכול לקחת לנו יותר זמן מגברים שבדרך כלל מאוד נמהרים לתקן את הבעיה ולהשאיר אותה מאחור, ואנחנו רוצות להישאר ולדבר על זה כמה שיותר
(לא מכלילה, אני מדברת באופן ממוצע, יש נטיות לכאן ולכאן)
אני מניחה שזה נשאר ונהיה לפעמים קצת רעיל אבל כשהבן אדם בוגר ומתקשר כמו שצריך הוא יודה בטעות ויבקש סליחה
אני חושבת שיכול לקחת לנו יותר זמן מגברים שבדרך כלל מאוד נמהרים לתקן את הבעיה ולהשאיר אותה מאחור, ואנחנו רוצות להישאר ולדבר על זה כמה שיותר
(לא מכלילה, אני מדברת באופן ממוצע, יש נטיות לכאן ולכאן)
באותו הנושא: