4 תשובות
באוזן שלך הוא נתקע או בכללי?
שואל השאלה:
בעגיל עצמו שבתוך האוזן , אני לא מצליחה להוציא אותו
אנונימית
תקשיבי שלי נתקע פשוט אני ואמא שלי ישבנו על האוזן איזה כמעט חצי שעה עם פינצה מגבון ואלכהול ואז הוצאנו את זה וזה היה לי באליקס..
זה כואב ממש וזה כאב רצח עד שהצלחנו להוציא אבל זה עובר את צריכה פשוט ממש
תנסי לגזור אותו או לפנו לפירסר שיעזור לך