25 תשובות
שואל השאלה:
שבנות שמבינות יענו, עדיף שתהיו בנות 15 לפחות
עדיף 16 ומעלה
אנונימי
לדעתי 1.75+
אנונימית
שואל השאלה:
1.75+ תשובה לא טובה
אם היית רושמת 175-1.80 זה היה טוב יותר
ועדיף שתכתבו מספר מדויק, נגיד 1.78
אנונימי
מאמינה שהרוב יגידו מטר 80 אבל יש כאלה שהן יותר גבוהות למשל שהן מטר 70 (אחותי 1.78 כזה) אז הן יגודו יותר.
אבל פלוס מינוס 1.80-1.85
^^אז אני חושבת לדעתי ש 1.75-1.85 זה לרוב מה שבנות מגדירות כגבהים טובים לגברים
אנונימית
שואל השאלה:
אני יותר חושב ש-1.80-1.85 וגם קצת מעל 1.85.
1.75 זה אפילו לא ממוצע
אנונימי
^גם מעל 1.85 זה גובה טוב
אנונימית
שואל השאלה:
כן, אבל 1.90 ומעלה זה דופק נמוכות
אנונימי
שואל השאלה:
ו-1.89-1.88 זה כבר כמעט 1.90
אנונימי
אני גם גבוהה (כרגע 1.67) ואני בת 14 אז אני אמשיך לגבוה אז אני ארצה מישהו שגבוה ממני בסביבות ה-15 ס"מ
שואל השאלה:
כן, גובהים עד 3 שנים אחרי המחזור
אנונימי
^יש כאלה שהן גבוהות והן היו חולמות ל1.90
יש גם נמוכות שאוהבות גבהים כמו 1.85+ או 1.80 .
בגלל זה אני חושבת שהגובה הכי אידיאלי זה בסביבות ה1.80 ומעלה :)
אנונימית
שואל השאלה:
מישהי 1.60 שהיא נורמלית לא תרצה מעל 1.90
ויש גבוהות שירצו 1.85
נמוכות ירצו כנראה 1.75-1.83
אנונימי
אני 1.62 לא כזאת גבוהה אבל קרוב לממוצע, והגבוהות היו מעדיפות גברים גבוהים, ואני שאני לא מהגבוהות מאוד עדיין ממש אוהבת גברים גבוהים 1.80+
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי רוצה להיות 1.83
אנונימי
שואל השאלה:
הרוב אוהבות גבוהים, אבל זה עניין של נוחות
עם 1.85 זה עדיין יהיה איכשהו נוח
עם 1.90 כבר לא תרגישי נוח
אנונימי
מה גובה שלך שאתה רוצה להיות 1.83?
אנונימית
שואל השאלה:
1.89
אנונימי
^ בנות גבוהות יאהבו גובה כזה, גם ממוצעות ויש כאלה שגם נמוכות . יש בנות שאולי הן לא גבוהות אבל הן כן אוהבות בנים גבוהים
אנונימית
אני בערך 1.75 ואני לא ממש אוהבת שהגבר שלי גבוה ממני בהרבה אז בערך 1.85
הכי אידאלי זה 1.80 ומעלה;)
אני 1.40 ואני בקטע עם מישהו 1.80
אנונימית
משהו כמו 1.72

למרות שזה מאוד תלוי וגם הגובה שלך יכול להתאים לבנות גבוהות

1.70-1.80
גבר אני 1.75 ויש לי בולבול של ניגרי ואני חתיך אתה חושב שהגובה שלי באמת מעניין אותי?
^ אמאלה ביי
באותו הנושא: