8 תשובות
בלי
בלי
לא נוח
בלי
כי זה לא נוח עם
- לפני זה אני עם חזייה ושהיא הולכת לישון אני מורידה אותה
- בלי
עם גוזייה
אנונימית
אצל אחרים עם
בבית לפעמים עם ולפעמים בלי
בלי ובלי
כי זה לא נוח לישון עם חזיה
תלוי אם חורף או קיץ
בחורף אני בלי בקיץ עם..
ברגיל אני ישנה בלי
בלי ובלי
זה ממש סיוט לישון עם.