8 תשובות
בלי
בלי
לא נוח
בלי
לא נוח
בלי
כי זה לא נוח עם
כי זה לא נוח עם
- לפני זה אני עם חזייה ושהיא הולכת לישון אני מורידה אותה
- בלי
- בלי
עם גוזייה
אנונימית
אצל אחרים עם
בבית לפעמים עם ולפעמים בלי
בבית לפעמים עם ולפעמים בלי
בלי ובלי
כי זה לא נוח לישון עם חזיה
כי זה לא נוח לישון עם חזיה
תלוי אם חורף או קיץ
בחורף אני בלי בקיץ עם..
ברגיל אני ישנה בלי
בחורף אני בלי בקיץ עם..
ברגיל אני ישנה בלי
בלי ובלי
זה ממש סיוט לישון עם.
זה ממש סיוט לישון עם.
באותו הנושא: