6 תשובות
לא
אנונימי
וואי זה ממש מבאס. תדברי עם הראשונה. להרוס להן זה לא מוצדק אבל לכעוס כן
לדעתי מותר לכל אחד להפגש עם מי שבא לו והן רצו להמנע מסיטואציה ל נעימה איתך
שואל השאלה:
זה לא שהייתי הורסת להן
אני לא כזאת
והן יודעות את זה
וכתבתי גם למעלה *זכותן להפגש*
ובלי קשר הייתי מגלה את זה כמה דק אחרי כי הן מהסוג שהן מספרות הכל בכוונה וגם מקצינות
זה לא שהייתי הורסת להן
אני לא כזאת
והן יודעות את זה
וכתבתי גם למעלה *זכותן להפגש*
ובלי קשר הייתי מגלה את זה כמה דק אחרי כי הן מהסוג שהן מספרות הכל בכוונה וגם מקצינות
אנונימית
אני מתכוון שבא להן להפגש פעם אחת רק הן ואם היית יודעת על זה היית נפגעת ורצו למנוע את הפגיעה הזאת
שואל השאלה:
כן אבל זה לא היה פוגע בי
בכל מקרה תודה שטרחתם לענות לי קבלו פרח
כן אבל זה לא היה פוגע בי
בכל מקרה תודה שטרחתם לענות לי קבלו פרח
אנונימית
באותו הנושא: