התחברות
הרשמה
אנשים שהוציאו רישיון על אוטומט
באיזה שיעור ניכשתם לטסט פנימי?
אני שיעור 23 ורק בשיעור הקודם למדתי חניה
24 ביוני 2020, 17:03
רשיון נהיגה
לימוד נהיגה
טסט
רשיון
תשובה אחת
חניה זה שטויות עושים בסוף כי בטסט יהיה לך רק חניה במקביל
א
אנונינימית...
באותו הנושא:
דחוף, יש פה אנשים על רצף האוטיזם שהוציאו רישיון? או לפחות כאלה שהוציאו טופס ירוק?
כאלו שהוציאו רשיון? איזה אוטו קניתם?
תעזרו לי לאנשים עם רשיון לאחרונה או שהוציאו טופס ירוק כנסו לתגובות
אלה שהוציאו רישיון על אוטומט איזה טסט עברתם?
אלה שהוציאו רישיון על אוטומט כמה זמן היה המבחן טסט שלכם ואיזה טסט עברתם?
למי שיש רשיון, יש לכם רישיון ידני או אוטומט?
אנשים שהוציאו רשיון נהיגה על ידני, כמה שיעורים עשיתם? וכמה שילמתם על שיעור אחד?
אנשים שהוציאו רישיון ועברו מלווה
יש פה כאלה שהוציאו רישיון בכיתה י?
יש כאן אנשים שעברו טסט והוציאו כבר רישיון?
שאלה אלה שלומדים נהיגה או אלה שהוציאו רישיון על מה למדתם ידני או אוטומט, ובני כמה אתם?