4 תשובות
שאני רואה אותו ולא מסתירה את עצמי או שלא אכפת לי שהוא מסתכל עליי ואני נראית זוועה או שאני לא בודקת אם הוא ראה תסטורי
אני כבר לא חושבת עליה כמו פעם ... לא בוכה, שמחה יותר, מרגישה טוב יותר, מתחילה יותר לעזור יש לי פתאום כח רצון
מבינים שזה כבר לא מעניין ולא תופס יותר מקום בחיים
את רואה במה את הרבה יותר עסוקה,ממה יותר אכפת לך, צוחקת יותר והרבה יותר טוב לך שהבן אדם לא בחיים שלך.