25 תשובות
אף אחד לא מסתכל על זה
כן זה יורד עם קרם לחות
על מה המינוסים אחי אמרתי שזה כן יכול לרדת אם מורחים קרם לחות ואמרתי את זה מתוך ניסיון
על מה המינוסים אחי אמרתי שזה כן יכול לרדת אם מורחים קרם לחות ואמרתי את זה מתוך ניסיון
בשום צורה לא זה סקסי ביותר
לא
מישהו שלא רוצה אותך בגלל סימני מתיחה לא שווה אותך
וחוץ מזה אף אחד לא שם לב
מישהו שלא רוצה אותך בגלל סימני מתיחה לא שווה אותך
וחוץ מזה אף אחד לא שם לב
סימני מתיחה זה יפה ויש מלא בנים שאוהבים
אהה ויש קרם לדש בסופר פארם שמעלים לגמרי סימני מתיחה הוא בתכלס מיועד לנשים בהריון אבל זה עוזר מלא משתמשות בזהה
לא אחותי זה לא מוריד
תקשיבי גם לי יש סימני מתיחה אבל אני לא שואל על זה שאלות. אני מקווה שברור לך שאצל כל בן זה שונה יש כאלה שלא מפריע להם ויש כאלה שמוריד להם. טעם הוא אינדיבידואלי לכל אדם.
תלוי כמה ותלוי איפה, אם יש לה סימני מתיחה על כל הבטן החזה והיריכיים אז כן אבל אם יש קצת זה לא כזה משנה. אני אישית לא אמוצא את זה כדבר מושך אבל כל אחד והטעם שלו
אנונימי
לא, לצורך העניין גם לי יש זה לא רק לבנות
לא יורד ואי אפשר להעלים(אולי בלייזר אבל אין לי מושג)
לא יורד ואי אפשר להעלים(אולי בלייזר אבל אין לי מושג)
כן
תאמין לי שהיא הייתה מסתדרת יפה מאוד בלי התשובה שלך
"שותף חזק ובריא ביותר"? סימני מתיחה לא מעידים על שום דבר בבריאות, זה סהכ קרעים של העור זה לא מעיד על איזושהי מחלה, לך תלמד קצת
תגיד לי אתה רציני? אתה משווה בנות לתפוחים ואז מדבר איתי על שפה נקייה?
"שותף חזק ובריא ביותר"? סימני מתיחה לא מעידים על שום דבר בבריאות, זה סהכ קרעים של העור זה לא מעיד על איזושהי מחלה, לך תלמד קצת
תגיד לי אתה רציני? אתה משווה בנות לתפוחים ואז מדבר איתי על שפה נקייה?
מה אחותי מה מוריד בזה את נראת כמו נמר כפרע
טוב וויתרתי, אתה חוזר על אותם דברים וזה מיצה את עצמו.
מעניין מי תרצה אותך עם הגישה הזאת
מעניין מי תרצה אותך עם הגישה הזאת
בתור אחת שחשבה כבר על השאלה הזאת,
שאלתי את *כל * הידידים שלי (ויש לי הרבה ידידים גברים)
והם אמרו שזה אחד הדברים המושכים בעינייהם, הם אמרו שהם אוהבים לנשק אותם (את הסימני מתיחה)
נשבעת . כולם אמרו לי אתזה..
זה מעלה להם.
שאלתי את *כל * הידידים שלי (ויש לי הרבה ידידים גברים)
והם אמרו שזה אחד הדברים המושכים בעינייהם, הם אמרו שהם אוהבים לנשק אותם (את הסימני מתיחה)
נשבעת . כולם אמרו לי אתזה..
זה מעלה להם.
אה ואתה חושב שבנות זה חפץ שאתה פשוט יכול לבחור אותן? בלי שהן יחליטו? איפה גדלת תגיד
לא נירא לי
ממש לא מזיז לי זה צלקת לכל דבר וגם לי יד
גבר הוא לא הבעלים של האישה וצריך להכחיד את הכינוי "בעל" מהשפה העברית זה פשוט נשאר כצורת דיבור.
אישה וגבר שניהם בני אדם ולאף אחד אין בעלים חוץ מהוא עצמו.
אישה זה לא פרי ואף אישה לא צריכה להוכיח את עצמה "ראויה" לגברים מבחינה מינית. גבר שחושב שזה מה שחשוב הוא לא גבר שצריך לבזבז עליו את הזמן.
ולשואלת השאלה- לא, חבר שלי וידידים שלי ואח שלי כולם אומרים שזה לא מעניין ולא מוריד.
אישה וגבר שניהם בני אדם ולאף אחד אין בעלים חוץ מהוא עצמו.
אישה זה לא פרי ואף אישה לא צריכה להוכיח את עצמה "ראויה" לגברים מבחינה מינית. גבר שחושב שזה מה שחשוב הוא לא גבר שצריך לבזבז עליו את הזמן.
ולשואלת השאלה- לא, חבר שלי וידידים שלי ואח שלי כולם אומרים שזה לא מעניין ולא מוריד.
אנונימית
בטח שזה יורד, זה עובר עם הזמן אבל אם את רוצה את יכולה ללכת לרופא עור והוא יתן לך מרשם למשחה
זה לא יורד ויש תכשירים שמחרטטים שהם מטפלים בסימני מתיחה, הם לא. תשמרי על איזון מבחינת תזונה ומבחינת המשקל, לא לעלות או לרדת בצורה קיצונית בזמן קצר, כדי לא לגרום לעוד סימני מתיחה להווצר. אבל זה טבעי ולכולן בסופו של דבר יהיו כאלה, בין אם זה בגיל צעיר יותר או אחרי הריון.
ואני מאמינה ורוצה להאמין, למרות שהתגובות מחזקות את מה שאני מאמינה בו אז זה טוב, שלא אכפת לבנים מסימני מתיחה או אפילו צלקות שיש לך על הגוף, זה כל כך יותר גרוע מלהיות שטחי, כי זה קורה, יש כאלה לנשים, אם מישהו לא ירצה לצאת כם מישהי בגלל סימן מתיחה, הוא גם אדיוט וגם שטחי אבל יותר מזה, הוא מחפיץ ומגעיל, מסתכל על אישה בתור מוצר שצריך לבוא נקי מבעיות קטנות כלשהן, ולכן, אם תתקלי באדם כזה (כנראה נדיר מאוד), תדעי שזכית בסימן אזהרה וניתנה לך הזדמנות לברוח.
ואני מאמינה ורוצה להאמין, למרות שהתגובות מחזקות את מה שאני מאמינה בו אז זה טוב, שלא אכפת לבנים מסימני מתיחה או אפילו צלקות שיש לך על הגוף, זה כל כך יותר גרוע מלהיות שטחי, כי זה קורה, יש כאלה לנשים, אם מישהו לא ירצה לצאת כם מישהי בגלל סימן מתיחה, הוא גם אדיוט וגם שטחי אבל יותר מזה, הוא מחפיץ ומגעיל, מסתכל על אישה בתור מוצר שצריך לבוא נקי מבעיות קטנות כלשהן, ולכן, אם תתקלי באדם כזה (כנראה נדיר מאוד), תדעי שזכית בסימן אזהרה וניתנה לך הזדמנות לברוח.
כל עוד זה לא מאוד אגרסיבי וכל הגוף מלא בזה וזה ענקי בצבע ששונה קצת מהצבע עור זה לא יוריד.
אנונימי
לא אני בהלם, גבר הוא ה"בעלים" של האישה??
אישה היא תפוח??
לא קצת הגזמת?? איזה מין בחורה תרצה אותך?? נורא ואיום, מאחלת לך חיים של בדידות.^
ולשואלת השאלה, אני ניסיתי להוריד את שלי עם קרמים אבל זה עזר בקטנה לא משהו ענק
אישה היא תפוח??
לא קצת הגזמת?? איזה מין בחורה תרצה אותך?? נורא ואיום, מאחלת לך חיים של בדידות.^
ולשואלת השאלה, אני ניסיתי להוריד את שלי עם קרמים אבל זה עזר בקטנה לא משהו ענק
את יפה אך שאת
לא מוריד.
אגב? אם אפשר לגלות לך סוד קטן.. גם לי יש סימני מתיחה :)
לא יודע אם זה יורד, בגדול כבר היה לי פעם במקום מסויים וזה עבר לפי מה שאני יודע, אינלי מושג איך, פשוט עם הזמן. ויש בעוד מקומות מסויימים שעדיין לא עבר כבר המון זמן.
אגב? אם אפשר לגלות לך סוד קטן.. גם לי יש סימני מתיחה :)
לא יודע אם זה יורד, בגדול כבר היה לי פעם במקום מסויים וזה עבר לפי מה שאני יודע, אינלי מושג איך, פשוט עם הזמן. ויש בעוד מקומות מסויימים שעדיין לא עבר כבר המון זמן.