42 תשובות
אני פותח שרת בקרוב, מוזמנים לשלוח הודעה בפרטי כל מי שמעוניין,
שרת הישרדות, יהיה פתוח בקרוב.
שרת הישרדות, יהיה פתוח בקרוב.
אני יכול לפתוח שרת
שואל השאלה:
סייק יואו כןן
סייק יואו כןן
אנונימית
יש אתר שנקרא aternos ותוכלי לפתוח דרכו שרת הישרדות ולשחק עם חברים.
שואל השאלה:
אז זהו שאין לי חברים שמשחקים מיינקראפט אז..
אז זהו שאין לי חברים שמשחקים מיינקראפט אז..
אנונימית
שואל השאלה:
מעדיפה להיכנס לשרת עם אנשים אבל סורביבל
מעדיפה להיכנס לשרת עם אנשים אבל סורביבל
אנונימית
יש לך מינקרפא מקורי
play.topstrix.net
זה השרת של של יוטיובר ששמו טופסטריקס
זה השרת של של יוטיובר ששמו טופסטריקס
כמו שאני רואה יש כאן שחקני מיינקראפט,
אפשר לפתוח סרבר משותף בסך הכל ולשחק כמה שחקנים מסטיפס.
אבל אם speboo יודע לפתוח שרת אני מאמין שהוא יצליח לעזור.
אפשר לפתוח סרבר משותף בסך הכל ולשחק כמה שחקנים מסטיפס.
אבל אם speboo יודע לפתוח שרת אני מאמין שהוא יצליח לעזור.
אני יכול לפתוח שרת ונוכל לשחק ביחד
זה לא ממש סורביבל לצערי זה כמו סורביבל רק על סקי בייס
יש לכם דיסקוד
דיסקורד*
מציע למי שיודע לפתוח שרת דיסקורד (לא צריך להשקיע) ואז נוכל לשחק ביחד
שואל השאלה:
יאללהה!!
יאללהה!!
אנונימית
speboo, באיזו תוכנה אתה פותח?
שואל השאלה:
רעיון מהמם!!!
רעיון מהמם!!!
אנונימית
שואל השאלה:
ולמי ששאל למעלה כן יש לי מקורי ששילמתי בכסף הגאווה הזה
ולמי ששאל למעלה כן יש לי מקורי ששילמתי בכסף הגאווה הזה
אנונימית
שואל השאלה:
מי פותח שרת דיסקטרד????
מי פותח שרת דיסקטרד????
אנונימית
כדאי לכם לעשות את זה מהר.
עוד רגע הנאמנים ימחקו לכם הכל.
עוד רגע הנאמנים ימחקו לכם הכל.
שואל השאלה:
מהר נפתח שרת דיסקורד!!
מהר נפתח שרת דיסקורד!!
אנונימית
שואל השאלה:
אתם יודעים איך??
אתם יודעים איך??
אנונימית
server pro
שואל השאלה:
מה זה סרבר פרו?
מה זה סרבר פרו?
אנונימית
למה?
תפתח באטרנוס בסרבר פרו זה לאגי בטירוף
תפתח באטרנוס בסרבר פרו זה לאגי בטירוף
אוקיי
פתחתי שרת דיסקורד
זה אתר של שרתים חינם לא לאגי ואמין מניסיון אבל בהגבלה של עד 10 אנשים...
קישורים מצורפים:
אני יכול לעזור אבל זה דיי קשה להסביר
וואי כן אני מכיר משהו ישראלי אבל שהוא לא כל כך סורביבל שאני יכול לשלוח לך, אח שלי משחק בו אני אעיר אותו בשביל זה
שואל השאלה:
כנסו כיף רצח
כנסו כיף רצח
אנונימית
אתה יכול לשחק עם חברים אן להיכנס לשרת דיסקורד רנדומלי ולשאול מי רוצה.
יש אתר שאתה פותח בו שרתים.
רק שרתים מקצועיים יעלו כסף.
יש אתר שאתה פותח בו שרתים.
רק שרתים מקצועיים יעלו כסף.
שואל השאלה:
לא מחפשים שרת מקצועי, עד 10 איש זה חינם
לא מחפשים שרת מקצועי, עד 10 איש זה חינם
אנונימית
שואל השאלה:
ועשר זה מלא אז כל הקודם זוכה :)
ועשר זה מלא אז כל הקודם זוכה :)
אנונימית
אם יש איפי תשלחו פה אני אשמח להצטרף
אנונימי
שואל השאלה:
יש אייפי בסוף עשינו למאה
יש אייפי בסוף עשינו למאה
אנונימית
שואל השאלה:
תשים את המשתמש שלך ואני אכתוב לך בפרטי
תשים את המשתמש שלך ואני אכתוב לך בפרטי
אנונימית
תשלח לי
יש סיכוי לצרף עוד מישהו לשרת סורביבל
slompy#1725
slompy#1725
אם אפשר תצרפו אותי
guyav#1738
guyav#1738
אפשר גם להצטרף? הדיס - yuvalco#5770
באותו הנושא: