8 תשובות
כלום
כלום
כולם
"כלום"
הגוף של כל אחד מגיב אחרת.
בעיקרון לא אמור לקרות משהו מיוחד אבל יכול להיות שאת תהיי רגישה לכמות כזו של חלב ויכול להיות שלא את אמורה לדעת לבד איך הגוף שלך מגיב לחלב
הגוף של כל אחד מגיב אחרת.
בעיקרון לא אמור לקרות משהו מיוחד אבל יכול להיות שאת תהיי רגישה לכמות כזו של חלב ויכול להיות שלא את אמורה לדעת לבד איך הגוף שלך מגיב לחלב
אנונימית
לי זה תמיד עושה כאבי בטן....
אני רגישה ללקטוז אז לי ספציפית זה עושה כאבי בטן נוראיים
יש אנשים שזה לא עושה להם טוב אבל הרוב סבבה עם זה
קודם כל בחלב יש ויטמינים אבל הוא לא בריא למערכת העיכול ומעכב את פעולת העיכול הנכון מכיוון שאחרי שאנחנו תינוקות אנחנו כבר לא צריכים חלב והגוף שלנו לא בנוי יותר כדי לעכל חלב ככה עובדות כל החיות בטבע גורים יונקים חלב וכשמגיעים לגיל שנתיים או שלוש מפסיקים לשתות
באותו הנושא: