4 תשובות
אני כותבת על הכל משל
תכתוב מש"צ ואת הסעיף... לכל מקרה
אנונימית
מש"ל**
אנונימית
לא חייב לכתוה בכלל משל, עדיף בשביל שיהיה לך סדר בעיניים
באותו הנושא: