8 תשובות
לא
לא מאמין בשטויות האלו של מזלות
אנונימי
סרטן הם הרגישים
כן
כן
בתור דגים, כן.
אבל אני לא מאמינה באסטרולוגיה בקטע של "הוא מזל שור אז הוא בטח א.ב.ג" או "אה ברור שהיא רגישה, היא מזל דגים"
אבל אני לא מאמינה באסטרולוגיה בקטע של "הוא מזל שור אז הוא בטח א.ב.ג" או "אה ברור שהיא רגישה, היא מזל דגים"
לא מאמינה בתכונות של מזלות, האופי שלך לא נבנה בגלל החודש שנולדת בו
אני לא מאמינה בבולשיט הזה של מזלות
באותו הנושא: