5 תשובות
שום דבר תרזה
1.67 זה לא כזה נמוך דבר ראשון

ולנמוכים יותר קל לפתח גוף בעל מסת שריר גבוהה מאשר לגבוהים, אבל אתה לא נמוך אתה ממוצע
אני אותו משקל ואני 1.77 אז כאילו אתה מתמודד עם הרבה בעיות בטח...
יתרונות אתה נהנה מהאוכל
"תקוע"
תזונה טובה וספורט