10 תשובות
לא:/ מאמינה שימשך עד שנה הבאה+
שואל השאלה:
אשכרה לא עוזר^^
אשכרה לא עוזר^^
מי יודע.. צריך פשוט לחכות ולראות... אולי אפילו יהיה גל שלישי.... אני חושבת שכן :(
לצערי לא..
בשלב הזה כבר אין לי מושג אבל אני ממש מקווה שכן.
שמעי שממש קשה לדעת.
שמעי שממש קשה לדעת.
עד אוגוסט אפילו
הלוואי
לא
לא
כאילו-
אולי הגל השני יסתיים
אבל אז יהיה גל שלישי
אולי הגל השני יסתיים
אבל אז יהיה גל שלישי
nhop
לא זה לדעתי ימשך עוד שנה שנתיים
באותו הנושא: