התחברות
הרשמה
אם אני הולכת לאסוף אוכל ממסעדה
עדיין מקובל להשאיר טיפ?
30 ביוני 2020, 13:24
מסעדות
אוכל
שיער אסוף
3 תשובות
בדרך כל לא. טיפ זה תופסת שירות, לא קיבלת שירות
ח
חייב כינוי?
את ממש לא צריכה לתת טיפ על שירות שלא נתנו לך.
J
Just a little guy
לא
(
(: Hades
באותו הנושא:
בן אדם השאיר אוכל לידכם במסעדה, הייתם אוכלים?
למה יש לכולם קטע לאסוף מגבונים של מסעדות?
כשאתם מזמינים אוכל ממסעדה אתם מתקשרים או מזמינים מהמחשב?
אני הולכת לים איך לאסוף את השיער?
אכלתי עכשיו מצה עם שוקולד ואני הולכת למסעדה, לא לאכול במסעדה?
מארחת במסעדה צריכה לאסוף את השיער?
אם תראו מישהו לוקח אוכל ממסעדה ורץ בלי לשלם איך תגיבו?
לא הבנתי מה הקטע של בנות לצלם אוכל ממסעדה וליד זה תיק של מותגים..
יוריד לכם מישהי ש95 אחוז מהזמן הולכת עם שיער אסוף?
אני עובדת באולם אירועים וכמות האוכל שנזרקת באולם היא פסיכית חשבתי להביא קופסאות ובסוף האירוע לאסוף את האוכל שנשאר ו
מותר לי מחר ללכת לקנות אוכל ממסעדה?