התחברות
הרשמה
השאלות באפליקציית נוהג הם כמו השאלות במבחן תאוריה האמיתי?
2 ביולי 2020, 15:11
תיאוריה
תיאוריה לנהיגה
2 תשובות
כן / דומות לפחות
א
אני רעבה ובא לי המבורגר
כן (עשיתי תאוריה ולמדתי דרך נוהג)
ס
ספייסי המקלף
באותו הנושא:
השאלות בתיאוריה זה בול כמו השאלות באפליקצייה "נוהג"?
באפליקציית "נוהג" זה אותם מבחנים ושאלות שיש בתאוריה?
באפליקציית נוהג יש את אותן שאלות כמו בתיאוריה?
אני לומדת לתיאוריה. השאלות שמופיעות באתר "עברתי" ובאפליקציה "נוהג", הן שאלות שיכולות להיות במבחן התיאוריה האמיתי?
השאלות בתיאוריה זה כמו באפליקציה נוהג או יותר קשות?
אני לא נוהג לשאול שאלות על גובה אבל השאלות כאן השפיעו עליי אז...
השאלות באפליקציה לימוד תאוריה "נוהג" טובות? אלו בדיוק השאלות שיהיו במבחן?
השאלות בתיאוריה זה כמו השאלות מאפלקציית לימודי תיאוריה(נוהג)?
השאלות בתאוריה זה אותן שאלות כמו באפליקציה של נוהג?
השאלות בתיאוריה הם בדיוק אחד לאחד כמו באפליקצית נוהג?
באפליקציה "לימוד תיאוריה- נוהג", יש שאלה. אם אני מרכיבה משקפיים, אבל לא תמיד, לסמן בשאלה "מרכיבה משקפיים" כן או לא?