7 תשובות
שואל השאלה:
חחח יאללה מצאתי שיטה להגיב לאנשים שמדברים אליי בחזרה
אנונימית
כי זה יבש רצח וכזה מציק
- -
כי זה יבש ומראה חוסר התייחסות, ולא נותן ממש אפשרות לשני "להחזיר" על מה שכתוב (מה כבר יש לכתוב חזרה ל"טוב"?).
כדי להסביר שזה לא מעניין ואתה בכלל לא פוגע בו
כי זה כל כך מעצבן ומייבששש
כי זה יבש כזה
כי רוצים שמה שאמרת ישפיע, שזה יפגע בו בגלל שזאת המטרה שלך. ואז רואים שהוא אדיש לזה, שלא אכפת לו, וזה מעצבן שניסית לפגוע בו ולא עבד