10 תשובות
היא לא.
נדמה לי עבור כל אחד יש כיתה שונה שהיא הכי מביכה. תלוי החוויות שכל אחד עובר בגילאים שונים.
כי אנחנו מרגשים כל כך גדולים אבל... לא.
כי זה כיתה ז
אנונימי
כי לרוב מתלהבים.. וזה דיי מביך
היא לא מביכה פשוט כולם מתלהבים
אנונימית
אני השנה עליתי לז', אני לא מאוד מסכים עם זה אבל אני יכול להבין את מי שכן. אתה לא מכיר אף אחד, אתה הופך להיות הכי קטן בבית ספר למרות שאתה כאילו מחשיב את עצמך גדול ובוגר.
איך לתיכון? זה בדיוק לחטיבה? המעבר לתיכון זאת בסך הכל הגדרה אתה נשאר באותו בית ספר בסופו של דבר...
לא היה לי מביך השנה.
כי אנחנו קצת חיים בסרט שאנחנו בוגרים ומחפשים את המקום שלנו ומנסים כל פעם להתאים את עצממו לקבוצה אחרת עד שמוצאים את עצמנו..
באותו הנושא: