7 תשובות
שום אלכסנדר כן די נמאס כבר חבורה של אפסים יוקר מחייה שחיתות פחדנות מול חמאס ופרוטקשנים יאלה צריך להתעורר
כן, את שר החינוך
רק את השרים, את ראש הממשלה לא
יאפ.אבל אין עוד מתמודדים ראוים....כולם שם זבל
מזל טוב אלכנסדר !!!
מזל טוב אלכסנדר !!!!
מזל טוב אלכסנדר!!!
באותו הנושא: