4 תשובות
אה אז כן, חשבתי שאת מתכוונת פשוט לקחת את הבצק של הפיצה וזהו
כן
את יכולה להכין מהבצק הזה רק תוסיפי לו יותר מתוק וזה יצא מושלם
שואל השאלה:
אני אוסיף לו את כל הדברים שכתובים במתכון כרגיל פשוט רק להחליף את הקמח הלבן בזה
אני מבינה באפייה אבל לא בעוגות שמרים, אני לא חושבת שאת יכולה כי בצק פיצה זה לא בצק מתוק.