8 תשובות
מותר
שואל השאלה:
מה למה._.
אנונימית
כי אחרת התיירות באיזור תיפגע וזה יכביד עוד יותר על הענף שבקושי שורד עם הקורונה
שואל השאלה:
אולי
אבל ככה נידבק הרבה יותר מהר
אנונימית
אלה שיקולים שממשלת ישראל לוקחת בחשבון ופועלת גם לפיהם
אבל הם לא רוצים שמאות אלפי אנשים יעברו לגור ברחובות
שואל השאלה:
שפשוט יעבדו במשהו אחר, מה הבעייה
אנונימית
בשוק העבודה יש מספיק מקום לכמות העובדים בשוק ועוד כמה אלפים.
אפילו אם יפטרו רק חמישית מהעובדים, יותר מעשירית מהאנשים העובדים בישראל יהיו חסרי עבודה.
זה אבסורדי להגיד דבר כזה.