52 תשובות
שוקולד יעזור
שואל השאלה:
לטרנסים מבת לבן יש מחזור
לטרנסים מבת לבן יש מחזור
אנונימי
שואל השאלה:
sup?!? אין לי כסף לשוקולד בזבזתי את כל החסכונות שלי על נינטנדו, על בגדים ועל שכר דירה...
sup?!? אין לי כסף לשוקולד בזבזתי את כל החסכונות שלי על נינטנדו, על בגדים ועל שכר דירה...
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי אני בן
אנונימי אני בן
אנונימי
אני פה אם באלך להעסיק את עצמך וסתם לדבר עם מישהו.
בכל מקרה פשוט תהיה עם ביינדר ותנסה לא לחשוב על זה אני יודע שזה לא ממש עוזר אבל אני אישית לא יודע איך להתמודד עם זה אני יכול לשאול חברים בשבילך אם אתה רוצה
בכל מקרה פשוט תהיה עם ביינדר ותנסה לא לחשוב על זה אני יודע שזה לא ממש עוזר אבל אני אישית לא יודע איך להתמודד עם זה אני יכול לשאול חברים בשבילך אם אתה רוצה
שואל השאלה:
סקייטר דיכאוני אני אשמח אם תשאל
ואני עם ביינדר אבל החזה שלי ענק וזה לא משטיח טוב
סקייטר דיכאוני אני אשמח אם תשאל
ואני עם ביינדר אבל החזה שלי ענק וזה לא משטיח טוב
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן ואין לי דירה אני גר בהוסטל ואני מתחיל הורמונים עוד מעט
אני בן ואין לי דירה אני גר בהוסטל ואני מתחיל הורמונים עוד מעט
אנונימי
תקשיב אם היית אפשרות להפסיק את המחזור זה היה יכול לעזור אבל אי אפשר.. צריך לקבל את השינוי שעברת כי זה הפך אותך לבן אדם החזק שאתה לא? תקבל את זה בך וככה יהיה יותר קל.. בקשר לקול שלך, שמעתי שהורמונים משנים את זה❤
אל תיתן להם לתקוע לך סכין בלב, הם לא מכירים אותך, הם סתם משועממים שמתחבאים מאחורי מקלדת
שואל השאלה:
אני בן
השיער שלי שחור
קוראים לי איתן
אני בן
השיער שלי שחור
קוראים לי איתן
אנונימי
היי:)
אני מצטערת שאתה מרגיש לא בנוח עם הגוף שלך :( אם אתה בתוך הארון או צעיר מידי בשביל לקבל הורמונים אין כל כך הרבה מה לעשות. אני יודעת שיש כדורים שעוצרים את המחזור. חבל שתסבול מדיספוריה מגדרית בגלל זה. אולי החברים שלך עסוקים כרגע. תנסה לחזור אליהם יותר מאוחר ולדבר איתם.
אני מצטערת שאתה מרגיש לא בנוח עם הגוף שלך :( אם אתה בתוך הארון או צעיר מידי בשביל לקבל הורמונים אין כל כך הרבה מה לעשות. אני יודעת שיש כדורים שעוצרים את המחזור. חבל שתסבול מדיספוריה מגדרית בגלל זה. אולי החברים שלך עסוקים כרגע. תנסה לחזור אליהם יותר מאוחר ולדבר איתם.
שואל השאלה:
הבעיה בסטיפס זה שבגלל שכולם מאנונימי אז מוקד 105 לא טרח לטפל בבריונות פה... מנסיון...
הבעיה בסטיפס זה שבגלל שכולם מאנונימי אז מוקד 105 לא טרח לטפל בבריונות פה... מנסיון...
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן.
אני בן.
אנונימי
בעיקרון אפשר למצוא אנשים מאנונימי ואם יש שאלות ואיומים על התאבדות זה מגיע למשטרה, אבל האתר לא טורח לטפל בשום דבר חוץ מזה...
"להתכרבל עם חבר שלי, לעשות בינג על סדרות, ומלא שוקולד"
מה שעוזר לאקס שלי להתמודד עם מחזור^
מה שעוזר לאקס שלי להתמודד עם מחזור^
לא הבנתי את/ה בן או בת? (בלי להעליב)
וואי אני מאחלת לך מזה בהצלחה!! אני אולי לא טרנס (אומייגאד הauto correct שינה את המילה הזו למילה ארנב חח) אבל אני ממש מבינה אותך. יש אנשים שקרובים לליבי שגם הם טרנסים .אני יכולה להבין את הקושי בלהיות תקוע בתוך גוף שהוא פשוט לא שלך. להסתכל במראה ואתה פשוט לא אתה. אבל אני יכולה להבטיח לך שכשתגיע לתוצאות ותהפוך למי שאתה בפנים גם כלפי חוץ אתה תרגיש סיפוק לא נורמאלי. אני ממש מתרגשת בשבילך לגבי הטיפול ההורמונאלי שאתה הולך להתחיל!
אם אתה צריך לדבר, אתה יותר ממוזמן :)
אם אתה צריך לדבר, אתה יותר ממוזמן :)
הוא טרנס תפנו אליו בלשון זכר הוא טרנס מבת לבן בגלל זה יש לו מחזור.
תקשיב תדבר עם אחד ההורים שלך (אם אתה בקשר איתם) או סתם עם מבוגר שיש בסביבה אולי תדברו על משהו תצפה בטלוויזיה ואתה יכול גם להתאמן על קול עמוק יותר ותמשיך להתקשר לחברים שלך.
תקשיב, אני יודעת שקשה אבל בינתיים אין הרבה מה לעשות, תיקח כדור, תשתה מים ותנסה לראות משהוא בטלפון או לדבר עם מישהוא מההוסטל. לגבי הדברחם האחרים, ההורמונים אמורים לשנות את זה, אני יודעת שהציפיה מאד גדולה, תחכה רק עוד קצת וזה ישתנה
אם אתה צריך לדבר עם מישהוא אני פה
אם אתה צריך לדבר עם מישהוא אני פה
לגבי הקול שלך, הוא משתנה עם לקיחת ההורמונים. לגבי מחזור יש דברים שניתן לעשות עם זה, צריך לבדוק את זה לעומק. ולגבי החברים שלך , אני לא מכירה אותם מספיק בשביל לחוות את דעתי עליהם, אבל העיצה שלי היא שתנסה לנהל איתם שיחה רצינית ששם תקבל הסבר לסיבה שהם לא ממש עונים לך. ותזכור , כל הסבל שאתה עובר עכשיו יהיה שווה את זה כשתגיע לתוצאה הסופית!!
מקווה שעזרתי
מקווה שעזרתי
לך לפסיכולוג במקום לקבל עזרה נפשית מילדים בני 16 בסטיפס. יש דרכים מקצועיות להתמודד עם ההפרעה הנפשית דיספוריה מגדרית.
don't worry darling. it will get better no matter what time it takes you will feel better darling. trust me.
תעזבו את הבחור הנחמד הוא רק שאל אותכם שאלה. אתם לא צריכים לצאת עליו ולקלל ולרדת עליו... תעזבו אותו 3> peace & love
שואל השאלה:
קשת בענן אני הולך לפסיכולוגית ולפסיכיאטרית ואני אמרתי להן 1000 פעם שאני צריך עזרה בלגבי הדיספוריה והן פשוט לא יודעות איך לעזור לי
קשת בענן אני הולך לפסיכולוגית ולפסיכיאטרית ואני אמרתי להן 1000 פעם שאני צריך עזרה בלגבי הדיספוריה והן פשוט לא יודעות איך לעזור לי
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי אני בן.
אנונימי אני בן.
אנונימי
אז לך לאחרות. ניסית לקחת כדורים?
שואל השאלה:
אני לוקח סרוקוול סימבלטה ואריפליי
אני לוקח סרוקוול סימבלטה ואריפליי
אנונימי
כרגע אין משהו שאני חושבת שאתה יכול לעשות אבל אני מציעה לך לקחת גלולות נגד הריון כי אז לא מקבלים מחזור, לגביי הקול אין לי רעיון, אני באמת מנסה לעזור זה נראה לי רק בתהליך שינוי מין, אבל נגיד אתה יכול להפסיק לשיר לבינתיים ורק לנגן, מאחלת לך רק טוב ובהצלחה 3>
היי אנונימי,
אמנם אני לא מרגישה דיספוריה, אבל אני מכירה הרבה שכן.
בתקווה שתרגיש יותר טוב (ותדמיין פה אימוג'י ענקי של לב)!
אמנם אני לא מרגישה דיספוריה, אבל אני מכירה הרבה שכן.
בתקווה שתרגיש יותר טוב (ותדמיין פה אימוג'י ענקי של לב)!
הוא בן אבל הוא כלוא בגוף של בת
שואל השאלה:
אני לא יכול לקחת גלולות כי אני מתחיל הורמונים עוד חודש
ההורים לא קשורים לנושא, ואני בגיר
אני לא יכול לקחת גלולות כי אני מתחיל הורמונים עוד חודש
ההורים לא קשורים לנושא, ואני בגיר
אנונימי
אה אוקי הבנתי את הסיטואציה לא נכון אני מציעה לך עכשיו לעשות דברים שאתה אוהב שישכיחו את זה ממך ולקחת בחשבון את העובדה שזה עוד מעט נגמר
שואל השאלה:
כבר עשיתי את כל מה שאמרת אבלתודה על הדאגה
כבר עשיתי את כל מה שאמרת אבלתודה על הדאגה
אנונימי
מקווה שעזרנו לך❤
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימי
הכל יהיה בסדר אהוב אם אתה רוצה לדבר בפרטי בכל זמן בבקשה תכתוב לי
מוזמן לדבר איתי אם תרצה הסחת דעת
מה זאת אומרת כל הדמויות שלי לא מקבלות מחזור?
אנונימי
היי אם אתה רוצה אתה יכול לדבר איתי פה:) תמיד כיף לפגוש אנשים חדשים וגם אני מנסה להסיח את דעתי מכמה דברים אז אתה ממש מוזמן!!:)
אל תקשיב לאלה שאומרים לך לטיפול נפשי!
אתה מי שאתה אל תשנה את זה בשביל אף אחד.אני מכירה ערוץ של טרנסגנדר ftm שאולי יעזור לך בדברים הוא מקרא storm ryan הוא על הדרך יוביל אותך גם אולי לעוד ערוצים
אתה מי שאתה אל תשנה את זה בשביל אף אחד.אני מכירה ערוץ של טרנסגנדר ftm שאולי יעזור לך בדברים הוא מקרא storm ryan הוא על הדרך יוביל אותך גם אולי לעוד ערוצים
יהיה טוב אל תדאג
כרגע אתה בן?
אוכל, הייתי במחזור הרבה פעמים (רגשית אבל בלי ההתכווציות וכו) שירים ופשוט דברים שאתה אוהב
הגוף שלך, הקול שלך והעובדה שאתה מקבל מחזור כרגע לא הופכת אותך לפחות גבר מגברים סיסג'נדרים. אני מקווה שאתה יודע את זה ומאחלת לך שההתחלה של לקיחת הורמונים תעזור לך להתמודד עם הדיספוריה ולהיות שלם עם עצמך
שואל השאלה:
אנונימי זה אומר שאני מכור לסימס 4 ולאנימל קרוסינג ניו הורייזון ושם לאף אחד אין מחזור אף פעם
אנונימי זה אומר שאני מכור לסימס 4 ולאנימל קרוסינג ניו הורייזון ושם לאף אחד אין מחזור אף פעם
אנונימי
לסימס 4 יש מוד של מחזור אם אתה רוצה
שואל השאלה:
אשכרה?
אשכרה?
אנונימי
כן לול.
הנה סרטון שמסביר על זה
הנה סרטון שמסביר על זה
או שאולי זה אני לא בטוח אבל יש מוד כזה
שואל השאלה:
וואלה...
טוב אולי אני אעשה לדמויות שלי מחזור
וואלה...
טוב אולי אני אעשה לדמויות שלי מחזור
אנונימי
יקר,
יכול להיות שאתה מרגיש שהגוף שלך ממשיך לתת לך תזכורת מתמדת עד כמה אתה מרגיש לא שלם אתו, לא מאפשר לך לשחרר ולהרגיש בנח עם מי שאתה באמת..
מתארת לעצמי כמה התזכורות האלה מכאיבות, כמה הן אולי מרסקות את הביטחון שלך פעם אחר פעם, איך התחושה שאולי גם מבחוץ לא מקבלים את מי שאתה משתלבת ביחד ויוצרת בתוכך מערבולת פנימית של רגשות..
יקירי, נדמה שחלק מהיאוש שלך נובע מהעובדה שאתה יודע שייקח זמן עד שתוכל לשנות את הדברים האובייקטיבים האלה, והמחשבה על ההתמודדות הארוכה הזו כאילו מוציאה ממך את כל האוויר.. מזמינה אותך לא להישאר לבד עם התחושות הקשות, בצ'אט האנונימי של סה"ר תוכל תמיד לשתף, לפרוק, לדעת שיש מי שמקשיב ומקבל אותך.
תמצא אותנו בלינק המצורף מטה, מוזמן להיכנס כבר היום
חושבת עליך,
מתנדבת סה"ר
יכול להיות שאתה מרגיש שהגוף שלך ממשיך לתת לך תזכורת מתמדת עד כמה אתה מרגיש לא שלם אתו, לא מאפשר לך לשחרר ולהרגיש בנח עם מי שאתה באמת..
מתארת לעצמי כמה התזכורות האלה מכאיבות, כמה הן אולי מרסקות את הביטחון שלך פעם אחר פעם, איך התחושה שאולי גם מבחוץ לא מקבלים את מי שאתה משתלבת ביחד ויוצרת בתוכך מערבולת פנימית של רגשות..
יקירי, נדמה שחלק מהיאוש שלך נובע מהעובדה שאתה יודע שייקח זמן עד שתוכל לשנות את הדברים האובייקטיבים האלה, והמחשבה על ההתמודדות הארוכה הזו כאילו מוציאה ממך את כל האוויר.. מזמינה אותך לא להישאר לבד עם התחושות הקשות, בצ'אט האנונימי של סה"ר תוכל תמיד לשתף, לפרוק, לדעת שיש מי שמקשיב ומקבל אותך.
תמצא אותנו בלינק המצורף מטה, מוזמן להיכנס כבר היום
חושבת עליך,
מתנדבת סה"ר