14 תשובות
את צריכה לקבל 22 שח לשעה בערך תחשבי אם זה מגיע לסכום
אנונימית
אם אין לך עבודה אז זה שווה
אבל את יכולה להרוויח יותר
שואל השאלה:
אני יודעת שזה לא מגיע לסכום הקטע שכאילו ההורים לא מוכנים להביא יותר ואני לא מוצאת עבודה
והם לא משלמים לי על יציאות עם חברים אז אני לא יוצאת
אנונימית
למה את מקללת אבל?
אנונימית
y u mad
זה 20 שקל לשעה
בייביסיטר אפשר יותר אבל ז הלא יצא לך 10 שעות ביום ותרוויחי פחות בהרבה
שווה לך הם לא באמת יפטרו אותך ויהיה לך תנאים גמישים לא תצטרכי לדאוג מהבוס
תחפשי עבודה במקום אחר כי כל מקום אחר תקבלי יותר כסף מזה
ואם לא תמצאי אז תעבדי שם
hoes mad
שואל השאלה:
שי לי אפשר להבין למה את מתערבת כמו אלה בהישרדות חלאס
אנונימית
אמרת שאת בת 16 למה את מתנהגת כמו בת 12 לא הבנתי
תדברי יפה מה הבעיות שלך מה בכוח את רוצה שיורידו לך אמינות
מה קריסס כולה עבודה. פרופורציות! אנשים סוף העולם לא הגיע עדיין
אנונימית
somebodys mad
תגידי תודה רבה להורים שלך שמעסיקים אותך יש משפחות רבות שאין להם בכלל פרנסה עקב נגיף הקורונה
shes mad asf lmao
את אמורה לקבל 220 מינימום ל10 שעות
אנונימית