15 תשובות
כן
כל הכבוד
mission passed + respect
אני לא מאמינה זה מזעזע
כל הכבוד שיצאת מזה בזמן
איש אשכולות
תהיה חזק !!
כל הכבוד שיצאת מזה בזמן
איש אשכולות
תהיה חזק !!
מזעזע
לא יודעת עם להתייחס לזה ברצינות או כספאם
לא יודעת עם להתייחס לזה ברצינות או כספאם
כן
יפה עשית
רציני?
בכללי זה שנפרדת ממנה בגלל המוזיקה ששמעת זה מוזר וזה מהצד נראה כאילו ממש חיפשת סיבה להיפרד ממנה, אבל מצד שני לשמוע דודו פארוק זה דבר נורא, אבל זאת רק דעתי
מאמינה שלא נפרדת ממנה רק בגלל זה.
כנראה שנפרדת ממנה כי לא אהבת אותה.
כי אם היית אוהב אותה, בכלל לא היית מייחס לטעם במוזיקה שלה חשיבות.
כנראה שנפרדת ממנה כי לא אהבת אותה.
כי אם היית אוהב אותה, בכלל לא היית מייחס לטעם במוזיקה שלה חשיבות.
מתה לדעת מה הקשר איש אשכולות
אנונימית
וואי הכי אני מבין אותך זה קשה לכולנו איך שתתבייש לה
לא אחי זה מוזר זה רק טעם מוזיקה מה לעזאזל?
האמת שזה די שיטחי חבל זה רק טעם במוזיקה על ז להיפרד
בושה שנפרדת ממנה!! לא מגיע לה בחור כמוך מגיע לה יותר אין על דודו שתמשיך לשמוע אותו!!
באותו הנושא: