18 תשובות
הרבה פעמים
זה לא כיף במיוחד
זה לא כיף במיוחד
כן
כל הזמןן
הרבה פעמים
כן
כן
כן וגם בכיתי פעם כל כך הרבה שהעיניים שלי היו נפוחות ואדומות וגם האף
תמיד
ברור. זה בגלל שמאבדים נוזלים וגם צועקים ופחות נושמים לדעתי
כן
כן אוף זה כואב להזיז את הראש כי כל תזוזה קטנה רק מחמירה את הכאבב
או שזאת רק אני חחח
פפ סיפור חיי
כן,גם העיניים.
לא ממש, אבל כן נהיית לי פריחה קצת
וואו כל כך הרבה
כן
כן
באותו הנושא: