5 תשובות
כן זה ממש בסדר כל הכבודד
כן. ממש
כל הכבוד!!!
עליתי 8 קילו
עליתי 8 קילו
מקנאה
כל הכבוד לך!
ירדתי קילו בודד
כל הכבוד לך!
ירדתי קילו בודד
לקחת סיבים מסיסי אינולין של טבעלייף, מוכח מחקרית ומדעית, גם שמירה על משקל תקין ועל בריאות גופנית ונפשית https://inulin.tevalife.com/l71/
באותו הנושא: