5 תשובות
את צריכה לעשות בדיקת ראייה ואז נותנים לך את הטופס הירוק ואז את צריכה שהרופאת משפחה שלך תכתוב שאת בריאה ושאת כשירה לנהיגה ואחרי זה את הולך למשרד הרישוי שיחתמו לך על הדף ואז את יכולה לעשות תיאוריה.
שואל השאלה:
את הבדיקת ראיה אני עושה באופטיקה נכון?
שואל השאלה:
ושם מביאים לי טופס או שאני צריכה להדפיס אותו ולהביא?
טופס ירוק זה
אופטומטריסט צריך לעשות לך בדיקת עינים
שואל אותך איזה צבע זה ...
וחותם את את עם משקפיים/עדשות תגידי למי שעושה לך תטופס הירוק
עדיף באתר לא נאבד וגם זה יותר מהר
בגלל שאת צריכה ללכת לרופאה סיפור ארוך...
והיא מוציאה לך אותו