4 תשובות
טיפוסים ביישנים בדרך כלל מרגישים יותר בנוח בהודעות והתכתבות, אז תשלחי לו הודעה בוואטסאפ או באינסטגרם תמצאי תירוץ
סוףסוף תיפלי על גבר טוב. תיגשי ותבקשי אינסטגרם ושישלח לך מימס והוא יחשוב שאת גם בקטע של מימס
אנונימי
שואל השאלה:
זהו שאין לי על מה לדבר איתו.. אינסטגרם יש לי וגם את המספר אנחנו נמצאים באותה חבורה כזה..
ואין לי נושאי שיחה איתו הוא ממש שונה ממני אבל הוא כזה חמוד.. על מה יש לי לדבר איתו? הוא לא אוהב שום דבר שאני אוהבת הדבר היחיד שמשותף לנו זה הלימודים ואני מצטערת אני לא מתכוונת אף פעם להשפיל את עצמי ולבחור בלימודים כנושא שיחה.. שלא יחשוב שאין לי חיים וזהו.
אנונימית
לפעמים כשאנחנו יושבים על שיחה של אחד לאחד מבטיחה שתגלי עליו דברים משותפים לשנייכם
מעבר לזה הפכים נמשכים ,נטו כי הם משלימים זה את זה ומאזנים זה את זה