11 תשובות
כואב שהם הביאו אותי לעולם
אין משפט יותר גרוע מזה
אנונימית
לא אמרו לי משפטים כואבים למזלי
SR4
עברת את הגיל החוקי
אני לא חייבת שתגורי איתי או לחיות איתי או כלום

ואבא שלי גר בחול (כל החיים)
חחח גדול :)
מצטערת בשבילך :(
אז אצלי זה אחרת, פשוט מחכה להעיף אותי כמה שיותר מהר ואף פעם לא מתחרטת, פשוט נרגעת (בקצב שלה) ועד הריב הבא
יש יותר מדי שאני פשוט לא זוכר ( )
היא קראה לי פעם כלומניקית ואז שהבינה שנפגעתי למרות שלא אמרתי כלום ישר התנצלה
את אפס, לוזר
לפעמים כשאני מוציאה את אימא שלי מדעתי אז היא אמרה לי איזה טעות הבאתי לעולם.
אבל אחכ היא מתנצלת
ח כן טוב לדעת שאני טעות:)
חוץ מזה הכל טוב
את אכזבה
אנונימית
אכזבה, חסרת רגשות, פסיכופטית, מטומטמת ואמ כן ממה שאני זוכרת
אנונימית