7 תשובות
היי יפתי,תנסי לעשים אולי קרם שירכח לך את השיער ולאחר מכן תשרקי
אנונימית
שימי קרמים ומסיכת קרטין
שואל השאלה:
שמפו יעזור?
פשוט אין לי מרכך ומסיכות!
שמפו יעזור?
פשוט אין לי מרכך ומסיכות!
אנונימית
תנסי
אנונימית
מחליק/החלקה...
אנונימית
אני כבר לא יכולה לעזור
הסתדרת?
הסתדרת?
פעם הבאה תתחילי להסתרק מלמטה למעלה, אם יש לך הרבה קשרים תתחילי להפריד את הגדולים עם הידיים ואז תעברי למסרק.
תמיד תסתרקי שהשיער רטוב ממש ועדיף עם קרם או מרכך, אם יש לך ממש הרבה יש כל מיני קרמים מיוחדים שעוזרים להפרדת קשרים..
תמיד תסתרקי שהשיער רטוב ממש ועדיף עם קרם או מרכך, אם יש לך ממש הרבה יש כל מיני קרמים מיוחדים שעוזרים להפרדת קשרים..
באותו הנושא: