12 תשובות
לא. זה החלטה שלך.
ממש לא, זאת בחירה שלך, אלו החיים שלך, ההורים שלך יאהבו אותך והתמחו בך בכל מה שתעשי
לא אכזבה הם פשוט יהיו טיפה עצובים כי כל הורה היה רוצה שהילדים שלו ימשיכו את הדור
אנונימית
כנראה
אנונימית
לא אבל זה בחירה שלך גוף שלך ..
לא!
הם ההורים שלך הם אמורים להיות גאים בך כל הזמן ולתמוך בך,אלו החיים שלך ואת צריכה לחיות כפי שאת רוצה והם אמורים להיות שם בשבילך
הם ההורים שלך הם אמורים להיות גאים בך כל הזמן ולתמוך בך,אלו החיים שלך ואת צריכה לחיות כפי שאת רוצה והם אמורים להיות שם בשבילך
בעיקרון כן אבל תעשי מה שבא לך
גם אני לא ממש בקטע של זה אבל נראה... ימים יגידו חח
גם אני לא ממש בקטע של זה אבל נראה... ימים יגידו חח
תלוי בהורים שלך אבל הייתי מקווה שלא
אנונימי
מקווה שלא
אם הם הורים טובים אז הם אמורים לתמוך בך עם כל החלטה שלך. תנסי לדבר איתם על זה. בכל מקרה, גם אם הם לא יתמכו בזה, הם ישלימו עם זה בסופו של דבר והכל יהיה בסדר.❤
אנונימית
תלוי בהורים, אבל בתכלס אם את מרוצה מעצמך זה מה שחשוב
שואל השאלה:
אני די בטוחה שאני אהיה חרא אמא, יש לי חרדה חברתית היסטוריה עם אנורקסיה, גם אם אטפל באלה אני לא רואה את עצמי בעתיד מגדלת ילדים יותר מזה אני לא מרגישה בזה צורך, בדיוק כמו שאני לא מרגישה צורך להתחתן.
אבל עכשיו אם אני אחשוב על זה מנקודת המבט של ההורים שלי, הם גידלו ילדים והשקיעו בהם את כל המשאבים שלהם בשביל מה? אולי לאח שלי שגדול ממני יש עדיין תקווה וכן הוא יקים משפחה- ואז אוכל באמת לחיות עם עצמי בשלום, אבל אם לא אני קוטעת פחות או יותר את ההמשכיות של המשפחה.
אני די בטוחה שאני אהיה חרא אמא, יש לי חרדה חברתית היסטוריה עם אנורקסיה, גם אם אטפל באלה אני לא רואה את עצמי בעתיד מגדלת ילדים יותר מזה אני לא מרגישה בזה צורך, בדיוק כמו שאני לא מרגישה צורך להתחתן.
אבל עכשיו אם אני אחשוב על זה מנקודת המבט של ההורים שלי, הם גידלו ילדים והשקיעו בהם את כל המשאבים שלהם בשביל מה? אולי לאח שלי שגדול ממני יש עדיין תקווה וכן הוא יקים משפחה- ואז אוכל באמת לחיות עם עצמי בשלום, אבל אם לא אני קוטעת פחות או יותר את ההמשכיות של המשפחה.
אנונימית
באותו הנושא: