8 תשובות
לא, עדה לא אמורה לאפיין בן אדם
ערבים ותא יודעת למה ולפעמים גם אתיופים כנראה שאני פשוט נרתעת
אנונימית
לא
אני לא.
המשפחה שלי מצד האבא פוסלים תימנים חח
ומהצד השני כל עדה או אדם באשר הוא..
לא ברור שלא ,עדה לא משקפת בן אדם ולא אפסול אדם לפי עדה.
מבחינה כללית? ממש לא
אבל מבחינה זוגית אז כן
ערבים פוסל כל השאר לא כזה מזיז לי
לאומי ששופט אנשים לפי העדה שלו פשוט גזען ובן אדם חסר חינוך