8 תשובות
תחכה שירגע
אפשר לדבר איתך בפרטי?
אני חושבת שאתה צריך להגיד לו לעזוב לשנייה את השיחות ולהסביר לו שהמצב עצלך מתדרדר (אם זה המצב)
באחד הערבים אולי, כשיש לכם זמן ביחד תשב לדבר איתו
או שתגיד לו שאתה צריך לדבר איתו וכשהוא יכול שיגיד לך
Apf
ולדעתי תספר לו בערב תשב איתו לשיחה ותגיד לו
יאו תן כיף
בבקשה תשלח לי הודעה בפרטי אני יותר מאשמח לעזור לך
שלום אנונימי,
נראה שאתה מתמודד עם כאב בלתי נסבל ושהמלחמה בעצב ובייאוש אולי התישה אותך כל כך עד שאתה חושב על לסיים את חייך.
ממילותייך משתמע הצורך לחלוק עם אביך את תחושתייך ואולי כך גם להצליח ולקבל עזרה.. יתכן כי אתה חושש מהדרך בה דברייך ישפיעו עליו ותוהה האם הוא יצליח להתפנות אלייך ולהבין אותך כשהוא עסוק כל כך. אולי תוכל לחשוב על זמן ביום שהוא רגוע יותר.. שעות שאינו עובד או סוף שבוע שבו הוא פחות עסוק וכך תוכל לקבוע איתו זמן בו הוא פנוי לשוחח איתך ולהקשיב לך ללא הסחות דעת.
נשמע כי קיימת בך התקווה שאביך יוכל לעזור לך להתמודד עם המחשבות האובדניות שאתה מתאר וכי אתה מרגיש את הצורך שלא להישאר עם ההתמודדות הקשה מנשוא הזאת לבד.. כי אולי, אתה מאמין בליבך שיש דרך אחרת ושאתה רק צריך מעט עזרה כדי להגיע אליה.
אינך חייב להישאר עם מועקה שכזאת לבדך.. אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) וחשבתי להזמין אותך אלינו לצ'אט אנונימי בו תוכל לפרוק את שעל ליבך ולשוחח עם אחד המתנדבים שלנו. אנחנו נהיה שם כדי להקשיב, לתמוך ולנסות לעזור ככל שרק נוכל.
מוזמן אלינו עוד הערב,
נחכה לך,
מתנדבת סה"ר.