10 תשובות
סליחה אבל לא היה לי כוח לקרוא
ארוך מידי לשעה הזאת
ואי קשה לי להאמין שלפני חודש הייתי מתעוררת בשעה הזאת בבוקר...
יהיו לך עוד המון הזדמנויות בחיים, תלמדי לפעם הבאה.
תשאירי את מה שקרה כבר בעבר ותתני לזה ללכת, כי זה כבר קרה ואת לא יכולה לחזור אחורה אבל כן לדעת איך להגיב לפעם הבאה..
וואו כדאי לך לבקש מחבר שלך את האינסטגרם שלו ותתחילי לדבר איתו
שואל השאלה:
כן אבל אני באמת בעניין שלו. אני רוצה לפתח קשר. ואנחנו לא נפגשים הרבה. במקרה השבוע נפגשנו פעמיים אבל באמת במקרה ולא ממש דיברנו בפעם הראשונה רק היום
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי את האינסטנגרם שלו והוא עקב אחריי כל הזמן
אנונימית
אני אומרת לך כדאי לך לנסות להתחיל איתו
תשלחי לו הודעה באינסטגרם אם יש לך אותו תרשמי לו היי מה קורה
שואל השאלה:
אוף אני כזאת סתומה עכשיו חברה שלי אמרה לי שהוא היה מת להתחיל איתי ואני פשוט לא התייחסתי. ושהוא אמר לה שהוא רוצה להתחיל איתיי
אנונימית
שואל השאלה:
והייתי ממש יפה וזה היה בול כאילו עם הייתי נהיית חברה שלו
אנונימית