9 תשובות
כן
אם הייתי גוועת מרעב ? הייתי מבקשת רוב הסיכויים שהיו נותנים
שואל השאלה:
אל תהיי בטוחה העולם הזה אכזרי..
אל תהיי בטוחה העולם הזה אכזרי..
אנונימי
הייתי מבקשת, ואם לא היו נותנים אז הייתי גונבת אבל כמוצא אחרון
כן
והייתי מנסה לעבוד אבל אם אי אפשר אז אין ברירה
והייתי מנסה לעבוד אבל אם אי אפשר אז אין ברירה
כן מה יעשו לי ישימו אותי בכלא ויאכילו אותי? זה בעיה גדולה בעונש של כלא חחח, זה מעודד עניים לעבור על החוק
כן, אבל בחכמה
באותו הנושא: