14 תשובות
אלק ביקש סליחה סתם הפריח איזה משהו
אנונימי
אני די בטוח שהוא הולך להתאבד
נכון מה שהוא עשה לא בסדר ומובן הכעס אבל למה להרוס לבן אדם את השם אני חושבת שצריך לסלוח הוא בן אדם בדיוק כמו כולם , וכן לא מצדיקה את ההתנהגות שלו אבל עדיין ..
לסלוח לו. ומתערב איתכם שאם זה היה ילדים חרדים לא היו עושים לו כלום
להרוס
לסלוח לו
להרוס.
לסלוח לו, הבן אדם טעה והתנצל אין סיבה שימשיכו לכעוס עליו
Qs
להרוס למרר לו את החיים אמן
אין לי שום דבר נגדו סתם אוהב לפרוק עצבים.... תכלס יש לי משהו נגדו ולדעתי היו צריכים להרוס לו את הקריירה אבל אני לא שונא את הבן אדם עצמו
להרוס + לשלוח את הילדים לרווחה
שחררו מהבנאדם כבר זה לא היה כזה נורא והוא גם התנצל ממילא
זה קצת עצוב שאתה מחפש להרוס לבנאדם מבוגר את החיים בגלל בעיות העצבים שלך, נשמע ממש מגוחך