7 תשובות
אני פשוט ראיתי שאחותי שם
אני בכיתה ט סיימתי בדיוק קורס זה משעמם... הרוב שם ממש אהבו אבל זה תלוי איך אתה עם זה....
הצופים זה אחד המקומות הכי טובים בעולם, מעבר לכל הפעולות הטיולים שלא תקבלי משום מקום אחר שתהיי בו את פוגשת שם חברים שישארו איתך לכל החיים באש והמים (זה כל כך משמעותי באמת !!) אחים גדולים בתור המדריכים שלך שפעמיים בשבוע תפגשי אותם תוכלי להיעזר בהם לכל דבר בחיים שלך. אני מדריכה בצופים כבר שנתיים והייתי בצופים בתור חניכה בערך חמש שנים, בשלב מסוים לא הייתי כי עסקתי בספורט באופן מאוד תחרותי שלא אפשר לי לשלב עזבתי את הספורט שעשיתי (שזה אחת האהבות הגדולות שלי בחיים) כדי להיות בצופים. ממליצה לך לנסות ותאמיני לי שלא תתחרטי:)
אני הייתי וזה משעמם רצח!!!!!!
ביחס לכל התגובות שרושמים פה יכול להיות שתקבלי רושם מוטעה, אבל רוב מי שכותב פה שזה משעמם או משהו זה ילדים בכיתה ד' שעדיין לא מבינים את המשמעות של כל זה
ממליצה לך בכל זאת לנסות ולא להקשיב לכל התגובות המורידות שפה
ממליצה לך בכל זאת לנסות ולא להקשיב לכל התגובות המורידות שפה
אנונימית
אני ואני היום מדריכה וחניכה בנוער העובד ההלומד יותר חופשי שם כאילו אין דיסטאנס התפקידים של כל אחד לא יוצר איזה הפרדה כאילו נגיד עושים סדר לא פעם אני החלטתי איפה לשים דברים ואמרתי לאחרים איפה לשים והרכזת היתה שם וזה לא היה אישיו
אני הייתי שם עד השנה.. ופשוט השנה לא הצטרפתי יותר כי זה משעמם ולא כלכך משקיעים וגם בשנתיים האחרונות פחות הלכתי
באותו הנושא: