6 תשובות
שואל השאלה:
אם זה משנה אנחנו בנות 17
אנונימית
יכול להיות שזאת סתם דרך להזרים את השיחה לא חושבת שזה בקטע רע
שואל השאלה:
לא זה בקטע רע
היא עושה את זה בכללי עם כל בן אדם אפשרי והיא תמיד מתעצבנת שמישהו חושב שהוא במשהו מעלייה כי זה "לא אפשרי"
היא הכי והכי והכי
ואיתי זה במיוחד ככה
זה מעצבן כבר
אנונימית
אני מבינה אותך גם לי זה קורה עם החברה הכי טובה שלי כאילו יש סוג של תחרותיות כזו שאת לא באמת נכנסת אליה זאת היא שמכניסה אותך לזה.זה מבאס.
שואל השאלה:
בדיוק
אנונימית
^שמעי גם את לא היית החברה הכי טובה.. בכלל זה שקראת לה ביומן סוג של מצדיק מה שאמרה..
באופן כללי הקשר שלכן היה מזעזע זה לא בהכרח אותו קשר כמו שיש לשואלת השאלה, אין צורך להכניס לה דברים למוח.
שואלת השאלה יש אנשים תחרותיים זה לא בהכרח מכוונה רעה אם אתן חברות מספיק טובות פשוט תדברו על זה במקום להתעצבן ולשתוק, תגידי לה שזה מפריע לך ואם את מספיק חשובה לה היא תנסה בשבילך, סיבה מפגרת להפסיק חברות או משהו כזה