9 תשובות
כן זאת מדינה
כן זו מדינה
מה את עושה צחוק זה שם של מדינה
כאילו המדינה או כאילו הקללה?
שם של מדינה.ברור
חחח נראה לי שהתכוונת לקללה.
אם כן, *לאף אחד* לא מותר לומר אותה. זה פוגע.
אם כן, *לאף אחד* לא מותר לומר אותה. זה פוגע.
זאת מדינה אבל גם אם תגידי את הקללה אף אחד לא ייקח אותך לכלא
לא, את צריכה להגיד n word -יה כי זה מעליב את האפרו אמריקאים
אנונימית
ממש ממש לא. זה נורא גזעני. את לא יודעת מה האנשים האלה עברו. השם ירחם!!!!!!1
באותו הנושא: