11 תשובות
ברור
לא, אני יביא לה מכות
בתור אחת שיש לה אחות גדולה ממנה ב16 שנה, אני ואחותי רבות בצחוק כל הזמן ומקללות אחת את השנייה, אבל אם זה רציני אז כמובן שלא. היא אף פעם לא תקלל אותי בכוונה לפגוע בי ואני אף פעם לא אעשה את זה לה
לא, אני אקח לה את הדבר שהכי אהוב עלעה בשביל ללמד אוצה לקח
לא
אני מניחה שזה אף פעם לא יקרה ברצינות, מקסימום בצחוק.. אז אני אגיב גם בצחוק. אבל לא אחזיר בקללה.. כי אמ אני לא מקללת
תלוי אם זה רציני
לא
אני אתעלם
אנונימי
כמובן.
אח* אקלל וארביץ