9 תשובות
כי הם חושבים שזה אומר שהם תומכים ברצח המוני של פלסטינאים מה שלא נכון אבל עיוותו לגמרי את ההגדרה של המושג הזה
הם לא חושבים שלהיות ציוני זה דבר רע
הם פשוט חושבים שמדינת ישראל צריכה להיות שייכת ל2 העמים
אני יכול להסביר יותר, כי אמא שלי צייצנית שמאלנית די מפורסמת בטוויטר, ואני מבין בפוליטיקה השמאלנית
הם פשוט חושבים שמדינת ישראל צריכה להיות שייכת ל2 העמים
אני יכול להסביר יותר, כי אמא שלי צייצנית שמאלנית די מפורסמת בטוויטר, ואני מבין בפוליטיקה השמאלנית
שואל השאלה:
לפי מה שהבנתי הם מקשקשים על זה שלהיות ציוני זה גזעני וזה נגד פלסטינאים (מה שלא נכון).
לפי מה שהבנתי הם מקשקשים על זה שלהיות ציוני זה גזעני וזה נגד פלסטינאים (מה שלא נכון).
שואל השאלה:
^ציוני לא ציני
^ציוני לא ציני
דווקא הרוב שם ציונים, הם פשוט שמאלנים וזה יכול להיות קצת מבלבל
הם שמאלנים בגלל שהם בעד שוויון זכויות להומואים, נוצרים, ערבים
ומה שיש ביניהם
הם גם הרבה יותר נגד הצבא והמשטרה, כי יש ביניהם הרבה גזענים שמתנהגים בגזענות כלפי ההומואים, נוצרים...
הם שמאלנים בגלל שהם בעד שוויון זכויות להומואים, נוצרים, ערבים
ומה שיש ביניהם
הם גם הרבה יותר נגד הצבא והמשטרה, כי יש ביניהם הרבה גזענים שמתנהגים בגזענות כלפי ההומואים, נוצרים...
שואל השאלה:
אתה טועה. הם משתמשים בציוני כמילת גנאי ומוסיפים *
אתה טועה. הם משתמשים בציוני כמילת גנאי ומוסיפים *
זה השמאל הקיצוני, אני לא מייצג אותם, אני יכול לחקור על זה
אבל אני מייצג את השמאל הליברלי
אבל אני מייצג את השמאל הליברלי
כן הם זזים כמו בוטים בטוויטר לא יודעת מה הולך עשו לכולם שם בריינוואש עם אינפורמציה לא נכונה על הסכסוך והם קופצים על גל השנאה כאילו אכפת להם כי הרוב עושים את זה
כי אנשים במדינה הזאת כל כך אידיוטים במקום לאהוב את המדינה ולתרום לה הם הולכים ומספרים כמה שהחיילים שלו רעים עזוב זה אפילו לא נושא ששווה לדבר עליו מרוב שהוא מעצבן
באותו הנושא: