3 תשובות
-החיים תמיד נותנים לך צ'אנס שני, זה נקרא מחר.
-את אף פעם לא תדעי למה את מסוגלת אם לא תנסי את זה עכשיו.
"הדבר היחיד שיותר גרוע מלהתחיל ולהיכשל, הוא לא להתחיל בכלל"

סת' גודין
"תכוון את עצמך תמיד לירח, גם אם תפספס, תנחת בין כוכבים"