11 תשובות
^תחכי קצת
זה מוזר בטירוף שהוא זה שהתחיל איתך ולא שולח הודעות אבל שוב אל תדאגי יכול להיות שהוא עוד יעו ישלח
תחכי, אולי הוא עסוק ולא יכול לדבר איתך כרגע אבל אם הוא התחיל איתך אין סיבה שהוא לא ישלח לך כלום
שואל השאלה:
סבבה תודה:)
אנונימית
שואל השאלה:
^צודקת אבל מפחדת שהוא סתם שלח הודעה הוא דיבר איתי ודיברנו די הרבה הכרנו והיה ממש סבבה אז מבאס אם הוא לא ישלח משהו או שמההתחלה הוא סתם שלח הודעה אני לא מבינה בזה
אנונימית
שואל השאלה:
^אתה חושב?
כאילו אם הוא היה בקטע של לדבר אז הוא היה שולח כבר? הוא בהתחלה אמר לי כזה מתאים לך להכיר? אז רשמתי לו סבבה והתחלנו לדבר לא מעט
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי יכול להיות שאתה צודק, בתור גבר אני צריכה לחכות עד שהוא ישלח הודעה נכון? לא לשלוח לו כלום? מה אתה חושב
אנונימית
שואל השאלה:
צודק לגמרי אז פשוט לשחרר אתה מתכוון לא לחכות לו אם הוא ישלח שישלח אני לא אשלח לו כלום
אנונימית
שואל השאלה:
יש מצב אני אשלח לך הודעה בפרטי ואדבר איתך שם על זה? יותר מתאים מכאן
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 17 ואף פעם לא היה לי חבר אז לא מבינה בדברים האלה. כאילו נראה לי מוזר שהוא לא שלח משהו והוא מחובר כל הזמן מצד אחד באלי לשלוח לו משהו אבל אני לא אשלח פשוט לחכות אתן אומרות?
אנונימית
פשוט תחכי אולי יש לו דברים אחרים לעשות..
זה מגוכח שהוא התחיל איתך ואחרי זה לא שולח הודעה
באותו הנושא: