26 תשובות
לצפות בכמה סרטונים ביוטיןב ואיזה עמוד באינסטגרם זה לא "חקרתי". סתם משתמש במושג סדר עולמי חדש אפילו לא יודע מה זה אומר
שואל השאלה:
ומי אתה שתגיד שחקרתי רק ביוטיוב יטיפש? חקרתי בדארקנט ו איפה שאתה לא רוצה
ומי אתה שתגיד שחקרתי רק ביוטיוב יטיפש? חקרתי בדארקנט ו איפה שאתה לא רוצה
דארקנט וואו וואו תרגע חבר...
תאמין לי מדענים ורופאים שבסך הכל מבקשים ממך לשים מסיכה ולהיעזר מאנשים עשו יותר מחקר ממך ויותר מלקרוא כמה קונסיפרציות חסרות ביסו באינטרנט
תאמין לי מדענים ורופאים שבסך הכל מבקשים ממך לשים מסיכה ולהיעזר מאנשים עשו יותר מחקר ממך ויותר מלקרוא כמה קונסיפרציות חסרות ביסו באינטרנט
שואל השאלה:
חחח ומי אמר שהם לא משקרים? אהה טוב אתה תמים מידי
חחח ומי אמר שהם לא משקרים? אהה טוב אתה תמים מידי
טוב בוא נסכם את זה ככה, בשביל לחקור בדארקנט אתה תצטרך להשתמש בtor ובגלל שאין לך מושג מה זה אני חושב שזה מסכם את האמינות של ה"מחקר" שלך
אנונימי
שואל השאלה:
חחח ואתה חושב שאני לא יודע מה זה טור?
חחח ואתה חושב שאני לא יודע מה זה טור?
שואל השאלה:
חחח עוד טיפש שמנסה לצאת צודק לך לך תחפש מי ינענע
חחח עוד טיפש שמנסה לצאת צודק לך לך תחפש מי ינענע
טוב אז סבבה, כשאתה משתמש בטור אתה ממליץ להשתמש בפונקציית סורט בשביל לייצר ip רנדומלי או בקוסינוס היפרבולי?
אנונימי
ומזה שאתה לא מגיב אני מניח שעל מי שיראה את זה יסכים, אין לך מושג על מה אתה מדבר
אנונימי
שואל השאלה:
לא מעניין אותי הבטיחות אני פשוט נכנס
אני נכנס דרך קישורים שמביאים בטלגרם ושם אותם בטור יש הרבה קבוצות בטלגרם על בדארקנט
אבל גם יש שם הרבה מידע מזוייף
לא מעניין אותי הבטיחות אני פשוט נכנס
אני נכנס דרך קישורים שמביאים בטלגרם ושם אותם בטור יש הרבה קבוצות בטלגרם על בדארקנט
אבל גם יש שם הרבה מידע מזוייף
שואל השאלה:
אתה יותר ממוזמן לא להאמין לי אחי אני לא חייב לך שום דבר
אתה יותר ממוזמן לא להאמין לי אחי אני לא חייב לך שום דבר
זה לא בטיחות, זה בודק אם מה שאתה מסתכל עליו בדארקנט אמין או לא, בגלל זה אומרים שהמחקר שלך לא אמין. לא מאשימים אותך או משהו, פשוט חשוב שאנשים שקוראים את זה לא יתחילו לחשוב שיש סדר עולמי חדש כי זה שטויות
אנונימי
שואל השאלה:
טוב אחי תאמין למה שאתה רוצה
אני יודע מה נראה לי אמין ומה נראה לי סקופ
טוב אחי תאמין למה שאתה רוצה
אני יודע מה נראה לי אמין ומה נראה לי סקופ
ולמזלנו המומחים בעולם לא מתייחסים לזה של כל ילד בן 17
אנונימי
אה כמובן אחי אנחנו תמים ואתה פקחת את עינייך אתה רואה הכל עכשיו, כל כך יותר חכם מאיתנן כיצד אנחנן לא רואים את האמת שמלפנינו כמו שאתה.
וזה שורש האמת של מאמיני הקונספירציה חברים, אנשים בעלי ערך עצמי נמוך שחושבים שעל ידי כך שיבזבזו את זמנם ב"מחקר" ובאמונה מאד מאד טיפשית ודפוקה אפילו לדעתם הם יהיו סוף סוף יותר חכמים מאנשים אחרים ויוכלו להרגיש בפעם הראשונה איזו מין תחושת עליונות על ה"הפשוטים שנותנים לעצמם להיות מובלים כצאן לטבח." וכל זה
וזה שורש האמת של מאמיני הקונספירציה חברים, אנשים בעלי ערך עצמי נמוך שחושבים שעל ידי כך שיבזבזו את זמנם ב"מחקר" ובאמונה מאד מאד טיפשית ודפוקה אפילו לדעתם הם יהיו סוף סוף יותר חכמים מאנשים אחרים ויוכלו להרגיש בפעם הראשונה איזו מין תחושת עליונות על ה"הפשוטים שנותנים לעצמם להיות מובלים כצאן לטבח." וכל זה
ובגלל זה יש אנשים שחושבים שכדור הארץ הוא פנקייק ^
אנונימי
שואל השאלה:
אתה חושב שאתה מעניין אותי ? זה שאני בן 17 אתה לא תרצה לעבור בכלל מה שעברתי בחיים בכלל לא אחי התעסקתי בהרבה דברים בחיים שלי ואתה לא תרצה לדעת בחלומות שלך מה עשיתי אז אל תוציא שטויות מהפה כי אתה לא יודע מה אני סבבה אחי?
אתה חושב שאתה מעניין אותי ? זה שאני בן 17 אתה לא תרצה לעבור בכלל מה שעברתי בחיים בכלל לא אחי התעסקתי בהרבה דברים בחיים שלי ואתה לא תרצה לדעת בחלומות שלך מה עשיתי אז אל תוציא שטויות מהפה כי אתה לא יודע מה אני סבבה אחי?
אוי מסכן מה עברת. יש אנשים מסביב לעולם שאין להם אוכל, מים נקיים, גישה לאינטרנט. ואם הייתה להם גישה לאינטרנט אני מבטיח לך שהם לא היו מבזבזים אותה ב"מחקרים" חשובים כמו המחקר חרטא שלך ובנסיון להרגיש חכמים בסטיפס. קצת פרספקטיבה
אנונימי
שואל השאלה:
חחח עברתי כל מה שאתה רושם פה אחי
אל תנסה לצאת צודק
חחח עברתי כל מה שאתה רושם פה אחי
אל תנסה לצאת צודק
מה זה סדר עולמי חדש?
אנונימי
שואל השאלה:
אתה מזה מנסה לצאת צודק אחי
אבל לשאלתך רוצים לעשות פה ממשלה אחת לשלוט על כל הבנקים המוסדות ובעצם לשלוט בכל האנושות
אתה מזה מנסה לצאת צודק אחי
אבל לשאלתך רוצים לעשות פה ממשלה אחת לשלוט על כל הבנקים המוסדות ובעצם לשלוט בכל האנושות
כשכוח אחד או כמה כוחות מתמטוטטים וכוח חדש שלא היה קיים לפני זה עולה ומפית השפעה חדשה על האזור ועל העולם. זה בדרך כלל נושא שקשור לגיאו-פוליטיקה אני עדיין לא הבנתי איך המגיפה קשורה לזה
מזל שבארה"ב יש להם אקדחים להגן על עצמם מהשלטון.
סתם סתם..
עכשיו ברצינות, הקורונה זו באמת מגיפה עולמית, אבל מרגיש לי שחלק מראשי המדינות ממש הגזימו..
סתם סתם..
עכשיו ברצינות, הקורונה זו באמת מגיפה עולמית, אבל מרגיש לי שחלק מראשי המדינות ממש הגזימו..
כן אה, הם לגמרי מפרסמים בדארקנט(שזה אגב לא מונח אמיתי, אומרים דארקווב) מאמרים על מגפות מדומות. נו באמת...
אנונימי
מה הקשר הבנקים לקורונה?
או שכן או שלא מה שבטוח זה אולי
אנונימי