9 תשובות
לא אהבתי את זה
אני אישית לא אהבתי
נחמד
נוגט יותר טעים
נופ
אבל אני בכללי לא עפה על במבה
לא
סתם פצצת סוכר
לא משהו
עוד לא טעמתי אבל אני לא אוהבת במבה
לא משהו
נוגט יותר טוב
כן, מאוד!
אבל זה עיניין של טעם, אני אהבתי.
שמחתי לעזור,
yolo