9 תשובות
לא אהבתי את זה
אני אישית לא אהבתי
נחמד
נוגט יותר טעים
נוגט יותר טעים
נופ
אבל אני בכללי לא עפה על במבה
אבל אני בכללי לא עפה על במבה
לא
סתם פצצת סוכר
סתם פצצת סוכר
לא משהו
עוד לא טעמתי אבל אני לא אוהבת במבה
לא משהו
נוגט יותר טוב
נוגט יותר טוב
כן, מאוד!
אבל זה עיניין של טעם, אני אהבתי.
שמחתי לעזור,
yolo
אבל זה עיניין של טעם, אני אהבתי.
שמחתי לעזור,
yolo
באותו הנושא: