4 תשובות
זה לא מוגזם..
אני חושבת שכן קצת מוגזם לנתק קשר כי בסופו של דבר היא לא רצתה לפגוע בך,היא פשוט ניסתה להפגין לה את האהבה שלה,אולי פשוט אפשר להסביר לה שאת סטרייטית ואת לא ממש מעוניינת בה כרגע
אולי שווה לדבר איתה קודם ולהגיד לה שזה לא היה לעניין, מבינה שאת רוצה לנתק קשר אבל אם אתן קרובות אולי זה לא שווה
שואל השאלה:
לא אני גמרתי איתה אני לא חייבת לה כלום
אנונימית