6 תשובות
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
אנונימית
אם תרצי לדבר על זה בפרטי אני פה
הכל זה תקופות הכל יהיה בסדר בלי עין הרע תחשבי טוב יהיה טוב , מחשבה יוצרת מיצאות fake it utill you make it לכולם יש ימים כאלה שיש להם "נפילה" עצובה
בובי:-(
אני כול כך מבינה אותך, זה קורה לפעמים שיש ימים כאלו...
תעשי רשימה של דברים שעושים לך טוב, תשמעי שירים שאת אוהבת, תזמיני לך משהו טעים ותחשבי איך את יוצאת מהמצב הזה, בין אם זה ריב עם אמא ובין אם זה מבחן במתמטיקה, תזכרי שהכול(!) זמני. הזמן שלנו כאן מוגבל ואנחנו צריכים להודות ולהנות מכול שניה כאן! אל תתני לשום דבר לשבור לך את המצב רוח. את חשובה ומהממת ואהובה לסובבים אותך
אני כול כך מבינה אותך, זה קורה לפעמים שיש ימים כאלו...
תעשי רשימה של דברים שעושים לך טוב, תשמעי שירים שאת אוהבת, תזמיני לך משהו טעים ותחשבי איך את יוצאת מהמצב הזה, בין אם זה ריב עם אמא ובין אם זה מבחן במתמטיקה, תזכרי שהכול(!) זמני. הזמן שלנו כאן מוגבל ואנחנו צריכים להודות ולהנות מכול שניה כאן! אל תתני לשום דבר לשבור לך את המצב רוח. את חשובה ומהממת ואהובה לסובבים אותך
שואל השאלה:
תודה 3>
תודה 3>
אנונימית
קבלי חיבוק דב
באותו הנושא: