4 תשובות
תרגע מה יעזור הלחץ? תזכור שזאת רק שאלה קטנה
וואי.. תקשיב, תרגע, תשתה מים אל תהיה בלחץ אתה כבר אחרי זה. עוד חודש תקבל את התשובות אז בינתיים תנוח, תעשה דברים שאתה אוהב. תשתדל כמה שפחות לחשוב על זה. עכשיו, אם תקבל את הציון ולא תאהב אותו, תמיד אפשר לשפר. מקסימום תיגש שוב שנה הבאה בחורף. אין מה להיות בלחץ כבר 3>
יש מועד ב יכול להיות זה סתם בראש שלך
כפרה עלייך גם אם לא ילך לך יש מועד ב .
אין לך מה להיות בלחץ יכול להיות שבפעם הבאה תפציץ עוד יותר מהפעם .
תדע תמיד תמיד אפשר לשפר ,הלך לי ממש לא טוב בבגרות בספרות ואני אלך שוב שנה הבאה למרות שסיימנו ללמוד השנה כי אני יודעת שאני יכולה יותר .
בקיצור הכל פתוח אתה תמיד יכול לשפר את זה
אין לך מה להיות בלחץ יכול להיות שבפעם הבאה תפציץ עוד יותר מהפעם .
תדע תמיד תמיד אפשר לשפר ,הלך לי ממש לא טוב בבגרות בספרות ואני אלך שוב שנה הבאה למרות שסיימנו ללמוד השנה כי אני יודעת שאני יכולה יותר .
בקיצור הכל פתוח אתה תמיד יכול לשפר את זה
באותו הנושא: