9 תשובות
חח חח חח חח תהנה
תכתוב שאתה מחזיק אצבעות שהוא לא חולה,ושהכל יהיה בסדר
"אם באלך אעביר איתך את הבידוד"
"בהצלחה עם הבדיקה"
"תהנה בבידוד"
או
"בהצלחה בבידוד"
שמחתי לעזור,
yolo
אין מה לכתוב
בהצלחה ?
שואל השאלה:
מה תהנה אני לא בבידוד
אנונימי
תכתוב לו חח חח חח חח ( חח ארוך יעני רצוף) תהנה...
אם נכנסת לבידוד ואתה מרגיש קצת אבוד,אל תשכח שאני אביא לך אחת על עמוד
אנונימי
שלחי לו את ברכה מי דקל וקנין