4 תשובות
זה ממש לא מוזר. אמא של ילד מהכיתה שלי נפטרה וכל הכיתה בכתה כולל המורה והיועצת.. זה פשוט נוגע לנו בנקודות רגישות..
מה רע ואנוכי? הכי אנושי שיש, הכל טוב.
שואל השאלה:
איך לרשום לו את ההודעה? כאילו שאני משתתפת בצערו
זה ממש טוב שאת תומכת בו את מדהימה


אגב אני אשמח אם תעשי על התגובה שלי פרח כי אני מנסה לעקוף את חברה שלי בפרחים המשך יום נפלא תודה